wtorek, 28 stycznia 2014

Teatrikon - 4. urodziny

Dziś Fundacja Teatrikon obchodzi 4 urodziny. Ja swoją przygodę z Teatrikonem zaczęłam jeszcze wcześniej, w 1 klasie liceum - wtedy to była nieformalna grupa zajmująca się organizowaniem międzyszkolnego przeglądu teatralnego Zwierciadła (to już 7 lat, jak ten czas szybko leci). Od tamtego czasu zyskaliśmy status prawny, zrealizowaliśmy wiele projektów, zyskaliśmy siedzibę. Dla mnie najważniejsi są jednak ludzie - od jednego spotkania w październiku 2007 roku teatrikon kojarzy mi się przede wszystkim z przyjaciółmi. Jeździmy razem po Polsce, wspólnie imprezujemy, organizujemy taśmy produkcyjne do robienia kanapek, wymyślamy piosenki, świętujemy razem urodziny, chodzimy na koncerty, pracujemy przy projektach, uczymy się jak pisać wnioski grantowe czy działać w grupie, ale przede wszystkim się wspieramy. Wiem, że mogę na nich liczyć - a to jest dla mnie najcenniejsze. Dziękuję Wam wszystkim za to i do zobaczenia na urodzinach! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz