sobota, 25 stycznia 2014

Happy Birthday to me!

Większość z nas ma konto na facebooku. Wrzucamy tam zdjęcia, utwory z yt, śmieszne obrazki, czasami używamy też fb do kontaktu ze znajomymi. Ja polecam wszystkim eksperyment pt "data moich urodzin będzie niewidoczna", wtedy najłatwiej zorientować się, kto pamięta o Waszym małym święcie. Ja bardzo, bardzo, bardzo dziękuję Wszystkim, którzy pamiętali - dziękuję za cudowne życzenia, za pamięć, za wszystko.
W ramach urodzin sprezentowałam sobie bilet na koncert Florence and the Machine (Orange Warsaw Festiwal 2014), udałam się do kina na Sierpień w hrabstwie Orange, najadłam się pysznych rzeczy, a teraz wnoszę toast za innych jubilatów z 25 stycznia. Nasze zdrowie!

11 komentarzy:

  1. Zum Geburtstag viel Gluck :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. ¡Feliz cumpleaños!

    OdpowiedzUsuń
  3. Que tous tes désirs se réalisent. Joyeux anniversaire!

    OdpowiedzUsuń
  4. Поздравляем с Днем рождения!

    OdpowiedzUsuń
  5. Doğum günün kutlu olsun!!!!!! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy Birthday my Sweetheart!

    OdpowiedzUsuń
  7. Buon Compleanno!

    OdpowiedzUsuń
  8. 祝你在这特别的日子里快乐幸福。

    OdpowiedzUsuń
  9. ĉion plej bonan :*****

    OdpowiedzUsuń