niedziela, 22 września 2013

Verva Street Racing 2013 - Top Gear Live

Kilka miesięcy temu pisałam, że są dwa programy, w czasie nagrywania których chciałabym być obecna na publiczności. Jeden z nich show Ellen DeGeneres (wpis znajdziecie TU, a drugi to Top Gear (wpis TUTAJ). Wczoraj udało mi się spełnić ten plan (może jeszcze nie w 100%, ale od czegoś zacząć!). Spędziłam całe popołudnie na stadionie narodowym w Warszawie, gdzie odbywała się edycja specjalna Verva Street Racing. Wisienką na torcie było Top Gear Live, ale po kolei. Byliśmy w grupie szczęśliwców, którzy w cenie biletu mieli wstęp na Pit - Party. Dało nam to możliwość obejrzenia mnóstwa absolutnie przepięknych samochodów! Oprócz tego był pokaz driftu, spotkania z kierowcami (dostałam autograf Kuby Giermaziaka!), raj dla automaniaków! Później udaliśmy się na sam stadion - tam o 19:00 rozpoczął się pre-show, w czasie którego m. in. ciężarówka tańczyła walca. O godzinie 20:00 zaczęła się Verva Street Racing - swoje umiejętności pokazał między innymi Kuba Giermaziak, Jakub Przygoński czy Adam Małysz. Na sam koniec wieczoru zaplanowane było show prowadzone przez Jeremy'ego Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa Maya. Przyznam się, że na tę część czekałam najbardziej (mam wrażenie, że pozostałe 58 tysięcy widzów również) i nie zawiodłam się. Było świetnie! Chłopaki dali czadu, były śmieszne żarty, spektakularne pokazy kaskaderskie (ten skok przez płotki!), przepiękne samochody i szalone gry. Panowie, wraz z niezastąpionym Stigiem, ścigali się rydwanami, grali w curling oraz rozegrali mecz samochodowej piłki nożnej Anglia kontra Polska. Co niespodziewane, wygrała reprezentacja Polski! 6 do 3! Świetna impreza, nie mogę się doczekać kolejnej edycji! Richard, James, Jeremy - mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy!

A może mała podróż w czasie? ;)
Batmobil!
Wielkie odliczanie
I oto oni! Jeremy, James i Richard!
Wyścig uwspółcześnionych rydwanów
Mecz piłki. Wynik Polska - Anglia 6:3!

1 komentarz: