sobota, 21 września 2013

Brescia

Ubiegłą sobotę spędziłam spędziliśmy w Brescii. Odkrywanie tego miasta rozpoczęliśmy od wizyty w muzeum motoryzacyjnym. Museo Mille Miglia (szczegółowe informacje na temat biletów, godzin otwarcia, itd znajdziecie tutaj: http://www.museomillemiglia.it/). Widzieliśmy absolutnie przepiękne samochody, same perełki! Trafiliśmy też do sali Beatlesów, ale i tak największe wrażenie robią auta. Z muzeum wróciliśmy do hotelu i udaliśmy się metrem (tak, Brescia ma metro! Jest nowoczesne, kosmiczne i cudowne!) do centrum. Zwiedziliśmy muzeum św. Julii (informacje na oficjalnie stronie http://www.museomillemiglia.it/), gdzie zachwyciła mnie kaplica i krypty. Następnie zobaczyliśmy Capitolinum, zamek i katedrę. Na sam koniec dnia przepyszna kolacja na placu z widokiem na najpiękniejsze zabytki Brescii. Szczerze mówiąc, wcześniej nie wiedziałam czego się po tym mieście spodziewać, ale totalnie mnie zauroczyło. Polecam każdemu gorąco! A ja tymczasem uciekam do Warszawy - czas na edycję specjalną Verva Street Racing z udziałem moich ulubionych prowadzących Top Gear! Jeremy, James, Richard, do zobaczenia już niedługo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz