niedziela, 7 lipca 2013

Poradnik pozytywnego myślenia

Dziś książka, którą pochłonęłam w kilka godzin - Poradnik pozytywnego myślenia Matthew Quicka.

Pat Peoples właśnie wyszedł ze "złego miejsca" (czyli ze szpitala psychiatrycznego). Jego plan na życie zakłada intensywne treningi (mama zafundowała mu własną, małą siłownię w piwnicy), czytanie książek i bycie miłym. Wszystko to ma mu pomóc w odzyskaniu żony, którą kocha ponad wszystko. Niestety, nie idzie tak łatwo, jakby chciał. Ojciec się do niego nie odzywa, nie pamięta wielu rzeczy, a na dodatek w czasie biegania towarzyszy mu Tiffany, która też nie jest w najlepszej kondycji psychicznej. Czy Pat dostanie szansę na swoje szczęśliwe zakończenie?
Na początek napiszę, że zakochałam się w filmie (widziałam go wcześniej), tak samo zauroczyła mnie książka. Reżyser zmienił kilka rzeczy, ale historia opisana przez Quicka zdecydowanie broni się sama. Czyta się ją bardzo szybko, droga Pata do szczęścia jest wciągająca i poruszająca. Jego walka z chorobą zmusza do myślenia, a konsekwencja w działaniu bardzo mi zaimponowała. Więcej takich książek poproszę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz