wtorek, 16 lipca 2013

Mason jars

Uwielbiam tumblr'a i pinterest'a - stanowią dla mnie źródło wielu inspiracji. Tam znajdę najnowsze serialowe spojlery, przepiękne sesje zdjęciowe, pomysły na urządzenie pokoju czy mieszkania, fotografie dań, które powodują u mnie natychmiastowy głód, zdjęcia ubrań, jakie bardzo chętnie widziałaby w swojej szafie, motywujące cytaty i wiele innych. Ostatnio szukałam pomysłów na zorganizowanie przyjęcia i trafiłam na kultowe w Stanach Zjednoczonych słoiki Mason. Efekt był taki, że od razu zaczęłam szukać informacji, gdzie je mogę kupić. Są naprawdę cudowne! Po pierwsze, można je ozdabiać według własnego pomysłu i w zależności od nastroju czy motywu przewodniego imprezy. Po drugie, to świetna alternatywa dla zwykłych szklanek. Po trzecie, to po prostu świetnie wygląda - kolorowy napój, wzorzyste słomki i aż chce się pić! Ja wracam do poszukiwań (można je kupić na amazonie, ale obawiam się, że w czasie transportu mogą się zbić), a Was zachęcam do zobaczenia, jak fajnie prezentują się drinki czy lemoniady w słoiczkach :) Zdjęcia znalezione oczywiście na pinterest i tumblr :)










2 komentarze:

  1. udało Ci się je kupić?czy musiałaś ściągać z USA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie kupiłam ;) we wrześniu jadę do Włoch i liczę, że może znajdę takie albo podobne właśnie tam ;)

      Usuń