sobota, 6 lipca 2013

Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy

Dziś książka, która całkiem przypadkiem wpadła w moje ręce  - "Jak upolować faceta. Po pierwsze dla pieniędzy" Janet Evanovich.
Stephanie Plummer znalazła się w wyjątkowo kiepskiej sytuacji - straciła pracę, windykator zabrał jej samochód, większość mebli i sprzętów z jej mieszkania znajduje się w lombardzie, a lodówka świeci pustkami. Aby uniknąć eksmisji postanawia zatrudnić się jako łowczyni nagród (ma doprowadzać ludzi do aresztu). Jako pierwsze zlecenie dostaje chłopaka, który kiedyś niezbyt ładnie się wobec niej zachował. Teraz Morelli jest oskarżony o zabójstwo - czy Stephanie uda się go złapać? 
Fabuła nie jest może najbardziej oryginalna na świecie, wielu rzeczy można się domyślić, ale mimo to książkę czyta się lekko, szybko i przyjemnie. Stephanie wzbudziła moją sympatię, kibicowałam jej, kiedy próbowała złapać kolejnych policyjnych uciekinierów. Żałuję, że najpierw obejrzałam film, bo nie miałam żadnego zaskoczenia, ale popołudnie ze Stephanie Plummer minęło mi bardzo miło. Idealna książka na wakacje, po cichu liczę, że do sierpniowego numeru Glamour dołączony zostanie drugi tom ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz