poniedziałek, 14 maja 2012

Wernisaż prac Dariusza Piekuta

W sobotę miałam przyjemność wziąć udział w wernisażu wystawy rysunku i malarstwa Dariusza Piekuta "Dwie drogi", który odbył się w Spirali. Na samym początku pani Ania Staniak w kilku słowach przedstawiła bohatera wieczora, później odbyło się losowanie pracy artysty wśród zgromadzonych (Badyl, farciaro!), następnie pan Dariusz opowiedział o przebiegu swojej kariery i licznych nagrodach, które otrzymał. Po drobnym poczęstunku i kieliszku czerwonego wina na scenie wystąpiła Magda Litwin wraz z Darkiem Figurą (ten sam duet opisywałam przy okazji "Wdzięku i dźwięku"). Tym razem zagrał z nimi również Marceli Górski Jak zwykle udało im się zachwycić publiczność swoim wykonaniem - z mojej strony wielkie dzięki za mój ulubiony utwór "Zerwała się nić", aczkolwiek bardzo podobały mi się wszystkie. Jeszcze raz ogromne gratulacje! No i cały czas czekam na płytę! :)
Więcej o artyście i jego pracach możecie znaleźć tutaj: http://piekut.art.pl/ Wystawa potrwa do 28 czerwca 2012, także serdecznie wszystkich zachęcam do odwiedzenia Spirali i obejrzenia prac na własne oczy. A ja zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć z tego wydarzenia :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz