czwartek, 10 maja 2012

Szminka w wielkim mieście

Dzisiaj pora na serial nakręcony na podstawie książki Candace Bushnell pod tym samym tytułem - specjalnie dla Was kilka słów o "Szmince w wielkim mieście".
"Szminka w wielkim mieście" to serial o trzech przyjaciółkach i bardzo wpływowych mieszkankach Nowego Jorku. Wendy (Brooke Shields) jest producentką filmową, Nico (Kim Raver) pracuje jako redaktor naczelna w znanym piśmie dla kobiet, a Victory Ford (Lindsay Pride) to ceniona projektantka. Poznajemy je w chwili, kiedy mają wszystko, o czym można marzyć - ale jak wszyscy dobrze wiemy, nic nie trwa wiecznie. Najnowsza kolekcja Victory została zmiażdżona przez krytykę, mąż Wendy coraz gorzej znosi sukcesy i rosnącą pozycję swojej żony, a Nico odkrywa, że jej małżonek nie interesuje się nią tak, jak kiedyś. Jak poradzą sobie z kolejnymi problemami?
Pora na plusy i minusy. Plusem jest bardzo dobrze dobrana obsada (moją ulubienicą jest Kim Raver w roli Nico, polubiłam ją w "Chirurgach", a tutaj jest po prostu świetna), rewelacyjna ścieżka dźwiękowa, oszałamiające kostiumy i dobra gra aktorska. Niektóre posunięcia scenarzystów są co prawda przewidywalne, ale nie zmienia to faktu, że nie żałuję pieniędzy, które wydawałam na zakup pierwszego sezonu (zapłaciłam za niego całe 10zł, ale i tak było zdecydowanie warto). Podsumowując, polecam "Szminkę" każdej miłośniczce mody, Nowego Jorku, "Seksu w wielkim mieście", a ja tymczasem zabieram się za drugi sezon!

2 komentarze:

  1. Ooo! A gdzie sie tak obkupiłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w realu, jak się dobrze przejrzy zawartość ich półek, to można znaleźć perełki ;)

      Usuń