piątek, 4 kwietnia 2014

Global Twinkle

Na samym początku czas na szczerą deklarację - ponieważ na fb dostaję mnóstwo zaproszeń na wydarzenia, nie jestem w stanie przeczytać każdego dokładnie. Te dotyczące imprez w klubach odrzucam od razu, te związane z kulturą czy fundacją czytam zawsze, a innym przyglądam się losowo. Traf chciał, że dokładnie przeczytałam zaproszenie od Wiktorii Wojciechowskiej. Znamy się już bardzo długo (nie wypada publicznie mówić, jak długo, napiszę zatem tylko, że od przedszkola), zawsze ceniłam jej pomysły i projekty (do tej pory pamiętam świetną scenografię, którą zrobiła do naszego spektaklu w gimnazjum), dlatego uznałam, że zobaczę, co robi tym razem. Pomysł okazał się genialny w swojej prostocie - należy zrobić zdjęcie aparatem w telefonie komórkowym. Każdy robi je o tej samej porze i fotografuję to, co aktualnie ma przed sobą. Dzięki temu można zobaczyć, co ktoś na drugim końcu świata robił w dokładniej tej samej chwili co my. Wkręciłam się i już dwa razy wysłałam zdjęcia na kolejne edycje Global Twinkle. Wszystkie zdjęcia można potem obejrzeć na stronie globaltwinkle.tumblr.com. Zachęcam Was do podjęcia wyzwania, a Wiktorii gratuluję świetnego pomysłu. Nie mogę się już doczekać następnego global twinkle! :)

Moje zdjęcia wysłane do projektu:

1 komentarz: