czwartek, 19 stycznia 2012

Kapadocja

Za oknem śnieg, a ja postanowiłam wrócić wspomnieniami do mojej kochanej Turcji. Pierwszy raz byłam tam w 2005 roku i miałam wtedy okazję przez cały tydzień zwiedzać to niesamowite miejsce. Dzisiaj będzie o Kapadocji, czyli iście księżycowej krainie.
Kapadocja to region w Turcji, który jest jednym z najbardziej wyjątkowych miejsc na Ziemi. Ciężko je opisać, trzeba je po prostu zobaczyć. My byliśmy w Göreme, miasteczku wyrzeźbionym w skale. Znajdziemy tam domy wyżłobione w kamieniu, hotele (można tam oczywiście wynająć pokój), restauracje. Sprawia to naprawdę ogromne wrażenie. Żałuję, że nie miałam okazji zobaczyć Kapadocji z perspektywy balona - nie mieliśmy czasu na lot, a zdecydowałabym się na niego mimo mojego lęku wysokości. Jestem pewna, że nadrobię to następnym razem - bo jeśli ktoś raz odwiedził to miejsce, wie, że musi tam wrócić.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz