poniedziałek, 12 stycznia 2015

Autograf Roberta Więckiewicza

Dzisiejszy wieczór spędziłam w Teatrze Starym na pokazie przedpremierowym filmu Ziarno prawdy w reżyserii Borysa Lankosza. Najpierw odbył się seans (o samym filmie jutro), a następnie spotkanie z odtwórcą głównej roli, czyli Robertem Więckiewiczem. Po raz trzeci miałam okazję uczestniczyć w takim spotkaniu i po raz kolejny jestem zachwycona. Dowiedzieliśmy się kilku smaczków z planu, jaki wpływ na kreowanie roli miał kostium prokuratora, co się robi, kiedy ekipa nie ma dostępu do oryginalnego obrazu, czy będzie ekranizacja Gniewu, co jest fajnego w Szackim i dużo, dużo więcej. Było bardzo wesoło - jak dla mnie to spotkanie mogłoby potrwać jeszcze dłużej. Na pamiątkę mam autograf i zdjęcie. Naprawdę cudowny wieczór! :)



2 komentarze:

  1. Mogę tylko pozazdrościć obejrzenia filmu i spotkania z Więckiewiczem. To wielki aktor, udowodnił że nie ma dla niego trudnych ról. Szkoda że mnie tam nie było. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapis spotkania jest dostępny w internecie, warto obejrzeć :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń