piątek, 29 listopada 2013

Świąteczny Londyn

Byłam w Londynie w kwietniu tego roku i zakochałam się. To jedno z moich ulubionych miast w Europie - piękne, z niezwykłym klimatem. Nie mogłam się doczekać, aż będę mogła tam wrócić, choć na jeden dzień. I udało mi się! :) Spędziłam w Londynie w środę prawie cały dzień. Pospacerowałam, pozwoliłam sobie kilka razy zabłądzić, ale dzięki temu trafiłam w kilka niesamowitych miejsc. No i najważniejsze - Londyn na każdym kroku pokazuje, że do świąt Bożego Narodzenia coraz mniej czasu! Przepiękne światełka na ulicach, bajkowe wystawy sklepowe - do pełni bajkowego klimatu brakowało tylko śniegu! (ale nie narzekam, jak na listopad było naprawdę ciepło). Jeśli będziecie mieli kiedykolwiek okazję odwiedzić Londyn o tej porze roku, nie wahajcie się, jest absolutnie magicznie! :)

2 komentarze:

  1. Jak magicznie :) Niektóre zdjęcia jak z bajki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na żywo to jeszcze piękniej wygląda :)

      Usuń