piątek, 10 maja 2013

Żurawie 2013 - gala rozdania nagród

Wczorajszy wieczór spędziłam razem z przyjaciółmi z Fundacji. Okazją do świętowania była gala rozdania Żurawii, nagród dla lubelskich twórców kultury. W gronie nominowanych znalazły się dwie panie prezes naszej fundacji, Ola Iwańska w kategorii asysta i Ewelina Jurasz w kategorii animator kultury. Niestety, w tym roku nie zgarnęły statuetek, ale jestem pewna, że nastąpi to już niedługo (może w przyszłym roku?). Mimo małego rozczarowania świetnie bawiliśmy się na gali prowadzonej przez niezastąpionego Przemysława Buksińskiego, a podczas after party mieliśmy okazję poszaleć na parkiecie. Zdjęcia laureatów znajdziecie na stronie Radia Lublin: tu, a ja zapraszam do mojej skromnej fotorelacji (zdjęć jest mało, zwłaszcza z after party, bo wolałam tańczyć niż robić za fotografa). Chcę jeszcze podziękować moim kompanom, bo bez nich ten wieczór na pewno nie byłby tak udany. :)

















2 komentarze: