czwartek, 14 marca 2013

II Warmińsko - Mazurskie Spotkania Teatralne "Zwierciadła"

Wczorajszy dzień miałam przyjemność spędzić w Olsztynie. Udałam się na Mazury, aby wziąć udział w II już edycji Warmińsko - Mazurskich Zwierciadeł. Rano odbyły się warsztaty dla uczestników, następnie było uroczyste otwarcie, a później rozpoczęły się występy konkursowe. Widziałam większość spektakli, najbardziej spodobały mi się "Clowni" i "Zdechlaki". Bardzo żałuję, że nie mogłam zostać na koncercie ani na dzisiejszych spektaklach czy spotkaniu z gościem specjalnym, musiałam wrócić na uczelnię, ale i tak ogromnie się cieszę, że udało mi się przybyć na te kilka godzin. Z tego miejsca chcę bardzo podziękować i pogratulować wszystkim licealistom, którzy zaangażowali się w organizacje Zwierciadeł - świetna robota! Atmosfera była naprawdę cudowna, żal było wyjeżdżać!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz