czwartek, 16 lutego 2012

Dzień otwarty w Teatrze Starym w Lublinie

Dzisiaj miałam niesamowitą przyjemność odwiedzić Teatr Stary pierwszy raz po remoncie. Spodziewałam się, że nie tylko ja skorzystam z tej niezwykłej okazji, ale tłum, jaki tam spotkałam, był o wiele większy niż się spodziewałam. Po odstaniu swojej kolejki miałyśmy okazję zobaczyć z bliska kulisy, wejść na scenę i pod nią, odwiedzić garderobę i posiedzieć w nowych fotelach na widowni. Przy okazji dowiedziałyśmy się, że Teatr Stary w Lublinie jest drugim z kolei powstałym teatrem w Polsce. Po powrocie do domu sprawdziłam repertuar na najbliższe kilka miesięcy i nie mogę się doczekać poniedziałku, kiedy pójdę po bilety! :)
Repertuar, zdjęcia, historię teatru i wiele innych informacji znajdziecie na stronie internetowej: http://www.teatrstary.lublin.pl/
A teraz kilka zdjęć (przepraszam za jakość, robione telefonem):









1 komentarz:

  1. Pieknie zrobili!!!:) musimy wpasc tam:)


    Andzia:))

    OdpowiedzUsuń