poniedziałek, 24 listopada 2014

Podziemia lubelskiego browaru

Mieszkam w Lublinie od urodzenia, a wciąż są miejsca, których jeszcze nie odwiedziłam. Wiosną ponownie obejrzałam kaplicę Trójcy Świętej i po raz pierwszy weszłam na basztę zamkową (zdjęcia znajdziecie TUTAJ), dzisiaj natomiast wybrałam się ze znajomymi z fundacji zwiedzić podziemia browaru. Poznaliśmy historię tego miejsca, dowiedzieliśmy się tajników produkcji piwa, podejrzeliśmy skarbiec Smauga (tyleeeee złota!), a na sam koniec mieliśmy przyjemność uczestniczyć w małej degustacji. Jeśli planujecie kiedyś tam wpaść, to koniecznie zajrzyjcie na stronę, gdzie znajdziecie wszystkie niezbędne informacje: http://perla.pl/podziemiabrowaru/
A ja zapraszam Was do obejrzenia zdjęć - czas na wycieczkę w poszukiwaniu piwa! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz