czwartek, 31 października 2013

Październikowy zawrót głowy

Październik był miesiącem biegania między jedną uczelnią a drugą, ustalaniem planu zajęć, ale też korzystaniem z przepięknej, jesiennej pogody. Było bardzo ciepło, słonecznie i kolorowo. Udało mi się też wygrać w konkursie "Kocham Kino" film "Imagine"  na płycie DVD (listonosz właśnie ją przyniósł!), mój świąteczny projekt jest coraz bardziej realny, jedynym minusem jest drobny problem z kręgosłupem, ale mam nadzieję, że już niedługo wszystko będzie z nim w porządku. Nie mogę się już doczekać listopada! :)

Remonty bywają męczące ;)
21 października, a na dworze 21 stopni -  czyli ostatnie chwile w tym roku
do chodzenia z gołymi nogami :)
Praca fotografa bywa męcząca...

Laureaci Stacji Kultury
Trochę się zmieniliśmy...
Wygrywanie jest fajne :)

5 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi sie nowe tło :)
    Ojciec

    OdpowiedzUsuń
  2. Są cycki jest lajk :D a za takie nogi dwa lajki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradziłaś mój pomysł na sukces bloga :p

      Usuń
    2. Wszyscy to wiedzą tylko nikt nie mówi! :D A mi się to bardzo podoba! :D Więcej cycków :D

      Usuń
  3. Nowa fryzura jest suuuuper! Nie moge sie doczekać, aż wrócę i pójdę zrobić coś ze swoimi włosami :)

    OdpowiedzUsuń