czwartek, 19 kwietnia 2012

Wdzięk i dźwięk II

Dzisiaj po raz kolejny miałam okazję przekonać się, jak zdolnych mam przyjaciół. W kawiarni "Pożegnanie z Afryką" w iście afrykańskiej temperaturze usłyszeliśmy wyjątkowo wykonania wierszy Kasi Krzywickiej. Wariacje muzyczno - słowne wykonała Ola Iwańska, Ludwika Mroczkowska, Magda Litwin, Maciek Kowalczyk i Darek Figura. Sukces dzisiejszego wydarzenia to przede wszystkim zasługa tych sześciu osób. Największy kawałek z tego tortu należy oczywiście do Kasi, bardzo zdolnej poetki i wspaniałej, szalonej dziewczyny. Naprawdę polecam Wam zapoznać się z jej twórczością, ja mam kilka swoich ulubionych, ale o tym innym razem. Chcę również wspomnieć o wykonawcach - wykonali kawał świetnej pracy, jestem pewna, że za kilka lat na półkach sklepowych znajdziecie krążek z nagraniem tych aranżacji. Bądźcie zatem czujni!
Ciekawym pomysłem było zaangażowanie osób z publiczności do czytania wybranych wierszy - pozwoliło to choć trochę odczuć tremę, jaką mają osoby prezentujące coś na scenie.
Za chwilę krótka fotorelacja, ale chcę w tym miejscu jeszcze raz bardzo pogratulować wszystkim osobom zaangażowanym w to wyjątkowe wydarzenie - jesteście cudowni i czekam na więcej takich perełek!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz