sobota, 7 grudnia 2013

Szlachetna Paczka

Zapewne większość osób słyszało nazwę Szlachetna paczka. Mi również obiła się kilka razy o uszy, ale wstyd się przyznać, do tej pory nie zrobiłam nic więcej niż przeczytanie informacji. W zeszłym roku planowaliśmy przygotować razem ze znajomymi paczkę, ale zorientowaliśmy się trochę za późno, dlatego bardzo, bardzo się cieszę, że w tym roku wreszcie udało mi się wziąć w tym udział. W tym miejscu ogromne podziękowania kieruję do Pauliny, to dzięki niej w końcu mi się to udało. Dzięki wielkie za inspirację i pomoc :) Dziękuję również pozostałej czwórce - to dzięki Wam paczka jest pełne samych fajnych rzeczy! :)
Szlachetna paczka jest świetnym pomysłem - możemy nie tylko pomóc tym najbardziej potrzebującym, ale i sami sobie. Tak, nutka egoizmu jest fajna - ja dzięki temu, że udało mi się zrobić coś tak szałowego i dobrego, czuję się wspaniale :) Pomaganie jest naprawdę super! Polecam wszystkim! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz